Технічна підтримка студентів

Google Workspace та корпоративна пошта

Я щойно вступив на перший курс, як мені отримати адресу корпоративної пошти?

Якщо ви розпочали навчання першого вересня або першого жовтня, вашу пошту буде створено автоматично. Дирекції інститутів/деканати факультетів надають нам інформацію про вступників і ми генеруємо адреси електронних пошт, які будуть прив’язані до номера телефону, який ви вказали в заяві на вступ. Після того як адреси електронних пошт були створені, вони будуть надіслані у дирекції інститутів/деканати факультетів, які організують розсилку по академічних групах.

Я був зарахований в середині навчального року, як мені отримати адресу корпоративної пошти?

Зверніться до дирекції інституту, щоб вони ініціювали створення облікового запису Google Workspace, написавши нам в технічну підтримку. Ми приступимо до опрацювання заявки та повідомимо їх про виконання.

Я отримав електронну адресу, але у мене немає пароля. Що далі?

Ми не надаємо паролі до пошти. Під час першого входу в скриньку електронної пошти, скористайтеся опцією “Забули пароль?” та відновіть її через номер телефону, вказаний у заяві на вступ. Після відновлення, встановіть власний пароль до скриньки.

При відновленні паролю, Google Workspace видає повідомлення “Зверніться до адміністратора”. Що мені робити?

Зверніться в дирекцію інституту/деканат факультету, щоб вони ініціювали задачу встановлення тимчасового паролю. Технічна підтримка опрацює завдання та повідомить дирекцію/деканат про результат.

Я втратив доступ до номера телефону, до якого був прив’язаний обліковий запис. Що мені робити?

Зверніться в дирекцію інституту/деканат факультету, щоб вони ініціювали задачу зміни номера телефону. Технічна підтримка опрацює завдання та повідомить дирекцію/деканат про результат.

Чому я не можу самостійно звернутися з цього питання у технічну підтримку?

Ідентифікація студента – не задача технічної підтримки. Ми не маємо ваших фото, персональних даних, окрім імені та номеру телефону. Ми не можемо опрацьовувати лист від пошти vovan_2008@ukr.net і вірити, що це саме ви. Це питання безпеки 🙂

Я завершив навчання в університеті/був відрахований з університету. Скільки будуть зберігатися мої дані в корпоративному обліковому записі?

Зазвичай, ми видаляємо облікові записи студентів через деякий час після завершення навчання, однак не переживайте – ми повідомимо вас про такий намір завчасно, щоб ви могли зробити резервні копії даних. Якщо ж ви вважаєте, що ваш обліковий запис буде видалено помилково – зверніться з корпоративної електронної адреси в підтримку.

Я хочу встановити Device Policy для свого облікового запису. Як мені це зробити?

За замовчуванням, Device Policy для облікових записів студентів вимкнене. Ви можете звернутися на електронну адресу технічної підтримки для її підключення.

У мене є інші проблеми, пов’язані з корпоративним обліковим записом.

Без проблем – напишіть нам у технічну підтримку. Принцип простий – якщо у вас є доступ до корпоративної електронної пошти – пишіть нам з неї, якщо ні – попросіть дирекцію інституту/деканат факультету написати нам.

ПЗ Деканат та персональний кабінет студента

Як мені увійти в ПЗ Деканат (dekanat.nung.edu.ua)?

Для цього, скористайтеся кнопкою “Увійти з Google” та корпоративною адресою електронної пошти (@nung.edu.ua)

При вході, мені видає помилку, що такого користувача не існує.

Ймовірно, ваша електронна пошта ще не була прив’язана до електронного кабінету. Якщо ви розпочали навчання на першому курсі, для цього потрібен деякий час. Якщо ж ця проблема виникла впродовж вашого навчання в університеті, зверніться в дирекцію інституту/деканат факультету

В моєму персональному кабінеті є помилки (невірно прив’язана дисципліна, відсутня певна дисципліна, тощо).

Технічною підтримкою програми Деканат займається сторонній розробник (компанія Політек-Софт). Методичну підтримку (наповнення) здійснюють дирекції інститутів/деканати факультетів та навчальний відділ

Платформа дистанційного навчання (Moodle)

Як мені увійти в Moodle (dn.nung.edu.ua)?

Для цього, скористайтеся кнопкою “Увійти з Google” та корпоративною адресою електронної пошти (@nung.edu.ua)

У моєму кабінеті немає електронних курсів, які я вивчаю

Прив’язку до електронного курсу здійснює викладач дисципліни. Зверніться до нього та повідомте про проблему.

У мене виникли інші запитання щодо платформи дистанційного навчання.

Методичну підтримку платформи дистанційного навчання здійснює центр дистанційного навчання. Зверніться до них у формі оперативної взаємодії.