Технічна підтримка працівників

Google Workspace та корпоративна пошта

Я почав працювати в ІФНТУНГ, як мені отримати адресу корпоративної пошти?

Попросіть керівника вашого підрозділу заповнити форму створення нового облікового запису та надіслати її на відповідну електронну адресу. Як тільки заявка буде опрацьована, керівник буде про це повідомлений.

Я отримав електронну адресу, але у мене немає пароля. Що далі?

Ми не надаємо паролі до пошти. Під час першого входу в скриньку електронної пошти, скористайтеся опцією “Забули пароль?” та відновіть її через номер телефону, вказаний у заяві на вступ. Після відновлення, встановіть власний пароль до скриньки.

При відновленні паролю, Google Workspace видає повідомлення “Зверніться до адміністратора”. Що мені робити?

Зверніться до керівника підрозділу, щоб він/вона ініціювали задачу встановлення тимчасового паролю. Технічна підтримка опрацює завдання та повідомить керівника про результат.

Я втратив доступ до номера телефону, до якого був прив’язаний обліковий запис. Що мені робити?

Зверніться до керівника вашого підрозділу, щоб він/вона ініціювали задачу зміни номера телефону. Технічна підтримка опрацює завдання та повідомить керівника про результат.

Чому я не можу самостійно звернутися з цього питання у технічну підтримку?

Ідентифікація працівника – не задача технічної підтримки. Ми не маємо ваших фото, персональних даних, окрім імені та номеру телефону. Ми не можемо опрацьовувати лист від пошти superteacher@ukr.net і вірити, що це саме ви. Це питання безпеки 🙂

Я завершив роботу в ІФНТУНГ. Скільки будуть зберігатися мої дані в корпоративному обліковому записі?

Зазвичай, ми видаляємо облікові записи працівників через деякий час після звільнення, однак не переживайте – ми повідомимо вас про такий намір завчасно, щоб ви могли зробити резервні копії даних. Якщо ж ви вважаєте, що ваш обліковий запис буде видалено помилково – зверніться з корпоративної електронної адреси в підтримку.

Я хочу прибрати Device Policy для свого облікового запису. Як мені це зробити?

За замовчуванням, Device Policy для облікових записів працівників увімкнене. Ви можете звернутися на електронну адресу технічної підтримки для її вимкнення.

У мене є інші проблеми, пов’язані з корпоративним обліковим записом.

Без проблем – напишіть нам у технічну підтримку. Принцип простий – якщо у вас є доступ до корпоративної електронної пошти – пишіть нам з неї, якщо ні – попросіть керівника підрозділу написати нам.

ПЗ Деканат та персональний кабінет студента

Як мені увійти в ПЗ Деканат (dekanat.nung.edu.ua)?

Для цього, скористайтеся кнопкою “Увійти з Google” та корпоративною адресою електронної пошти (@nung.edu.ua)

При вході, мені видає помилку, що такого користувача не існує.

Ймовірно, ваша електронна пошта ще не була прив’язана до електронного кабінету. Якщо ви недавно були прийняті на роботу, і у вас вже є пошта, зверніться до навчального відділу.

В моєму персональному кабінеті є помилки (невірно прив’язана дисципліна, відсутня певна дисципліна, тощо).

Технічною підтримкою програми Деканат займається сторонній розробник (компанія Політек-Софт). Методичну підтримку (наповнення) здійснюють дирекції інститутів/деканати факультетів та навчальний відділ

Платформа дистанційного навчання (Moodle)

Як мені увійти в Moodle (dn.nung.edu.ua)?

Для цього, скористайтеся кнопкою “Увійти з Google” та корпоративною адресою електронної пошти (@nung.edu.ua)

У моєму кабінеті немає електронних курсів, які я викладаю

Для того, щоб створені вами курси відображалися на початковій сторінці, вам потрібно зарахувати себе на них як викладача. Якщо розробником курсу був інший викладач, попросіть відповідального за дистанційне навчання працівника кафедри прикріпити вас до курсу

У мене виникли інші запитання щодо платформи дистанційного навчання.

Методичну підтримку платформи дистанційного навчання здійснює центр дистанційного навчання. Зверніться до них по формі оперативної взаємодії.